menusearch
kimiaafzoon.ir

بسته افزودنی موتورشوی و جرمگیر موتور(EDW)

قبلی
افزودنی‏ های روغن
افزودنی‏ های روغن
مشاهده
افزودنی های شیمیایی
افزودنی های شیمیایی
مشاهده
پکیج های ضدیخ
پکیج های ضدیخ
مشاهده
کنترل کیفیت
کنترل کیفیت
مشاهده
ادتیوهای خودرو
ادتیوهای خودرو
مشاهده
پنج شنبه نوزدهم اردیبهشت ۹۸
(0)
(0)
بسته افزودنی موتورشوی و جرمگیر موتور(EDW)

 

افزودنی موتورشوی
 

همواره کثیفی و جرم گرفتن سطح خارجی موتور و دیگر ادوات و ابزارهای موجود در کاپوت خودرو یکی از مسائل موجود است. با توجه به این که آلودگی‏ها و جرم های این بخش از اتومبیل اغلب حاصل به جای ماندن چربی، گریس و روغن هستند سبب جذب و چسبندگی ذرات دیگر و گرد و غبار شده و همین موضوع سبب شده تا این آلودگی ها به شدت به سطوح موجود چسبیده و به سادگی قابل پاک کردن نباشند. به جهت ماهیت و نوع جرم های موجود روی بدنه موتور و سایر تجهیزات کاپوت استفاده از شوینده های معمولی موجود نیز برای پاک نمودن آنها مفید نبوده و اثر چندانی را نخواهد داشت.

از این رو و با توجه به مسائل مورد اشاره شرکت کیمیا صنعت افزون پارس(عضو پارک علم و فناوری داشگاه تهران) پس از انجام کارهای تحقیقاتی و آزمون‏های مختلف بر روی انواع مواد شیمیایی و حلال‏ها نهایتا به مجموعه‏ ای از ترکیبات دست یافته که قادر است این آلودگی‏ها را به سهولت پاک نموده و از بین ببرد.

محصول مورد نظر که با نام تجاری EDW تهیه و آماده گردیده به شکل یک بسته افزودنی با غلظت بالایی از مواد و ترکیبات بوده که به عنوان پکیج افزودنی موتور شوی و جرم گیر موتور تولید شده است. در واقع این پکیج افزودنی به عنوان ماده اولیه و افزودنی تولید موتور شوی مورد استفاده قرار گرفته و تولید کنندگان محترم مایعات و محصولات خودرویی قادرند تا با استفاده از تنها این محصول و بدون به کارگیری هیچ ماده، حلال و ترکیب دیگری اسپری موتور شوی را تولید و به فروش برسانند.

بسته افزودنی موتورشوی یا در واقع همان ماده اولیه تولید موتور شور بر پایه ترکیبات غیر نفتی بوده و از این رو ضمن سازگاری با محیط زیست با آب نیز امتزاج پذیری خیلی خوبی دارد، همچنین این پکیج با داشتن ترکیبات پاک کننده قوی به سهولت چربی و روغن های سطحی را در خود حل کرده و هر گونه آلودگی را پاک مینماید. از جمله محاسن دیگر ادتیو جرمگیر موتور درصد مصرف پائین آن جهت تولید اسپری و محلول موتور شور است، به علاوه قیمت مناسب این بسته افزودنی سبب کاهش قیمت تمام شده و نهایتا قیمت پائین محلول(اسپری) موتور شوی تولیدی نسبت به مشابه های خارجی خواهد شد.

بسته افزودنی موتور شوی تولیدی در شرکت کیمیا صنعت افزون کاملا بومی و بصورت دانش بنیان طراحی و تولید شده و توانایی رقابت با نمونه های خارجی و وارداتی را به صورت صد در صدی خواهد داشت. این پکیج افزودنی به صورت گالن ‏های 10 و 20 لیتری در اختیار مشتریان قرار داده می‏شود.

نحوه مصرف: مقدار 5% افزودنی موتور شوی EDW به همراه 95% آب مقطر یا دیونیزه(20 لیتر ادتیو موتور شور به همراه 400 لیتر آب دیونیزه)

روش استفاده از اسپری و محلول موتورشوی:

- ابتدا محلول را روی سطح موتور و سایر تجهیزات اسپری نمائید.

- پس از آغشته شدن کامل سطوح مورد نظر، با کمک آب(ترجیحا پر فشار) آبکشی نموده و یا به کمک تنظیف محلول را از سطوح کاملا پاک وتمیز کنید.

- جهت اثر بخشی بیشتر، بهتر است پس از اسپری محلول، حدود 3-5 دقیقه صبر کرده و یا با فرچه نرم سطح را فرچه کشی نمائید.

 

بسته افزودنی موتورشوی و جرمگیر موتور

گالری تصاویر محصول
 ادتیو موتورشوی و جرمگیر موتور
ادتیو موتورشوی و جرمگیر موتور
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر